MyOneBox Solution

Apa yang anda perlukan berkenaan kotak,kami menyediakan

ADAKAH ANDA PERLUKAN KOTAK UNTUK PEMBUNGKUSAN BARANGAN ANDA?

KAMI SEDIA MEMBEKALKAN KOTAK RECYCLE DAN KOTAK BARU UNTUK KEGUNAAN ANDA.

APA SAHAJA KEPERLUAN ANDA BERKENAAN KOTAK,KAMI SEDIA MEMBEKAL KAN KEPADA ANDA.

KAMI JUGA MENYEDIAKAN REKABENTUK DAN GRAFIK UNTUK KOTAK ANDA. 

HUBUNGI =  010-3147054 ENCIK HAMDAN  UNTUK PERTANYAAN LANJUT ATAU EMAIL my1box@hotmail.my

March 18, 2008 - Posted by | business, indonesia, kotak, malaysia, PAPER BAGS, Paper Corrugated Carton Box, Paper Honeycomb Pallet, PEMBUNGKUSAN KERTAS | , , , , , , , , , , ,

7 Comments »

  1. saya memerlukan kotak baru utk mengisi barang saya. dlm masa terdekat ni saya perlu pindah dari rawang ke kl. boleh bgtau harga kotak kertas tak? saya memerlukan dlm 20-30 buah kotak.

    Comment by kathy | November 17, 2008 | Reply

  2. saya ingin tahu bgimana hendak berikan saiz kotak kpd en, kalu 100 unit untuk 1 bentuk kotak ke? dan perlukan saiz kotak. sebesar A4 kertas.

    Comment by hairiy | August 31, 2009 | Reply

  3. sy berada di bandar sunway,pj.. mcm mn cara utk sy nk dptkan kotak baru yg biasa bersaiz 1 folder file dan banjang lbh kurg 550mm

    Comment by faizal | September 10, 2009 | Reply

  4. Where can i buy carton box in kuala lumpur

    Comment by Zunairah | November 25, 2009 | Reply

  5. hye,
    boleh tolong forward quotation untuk kotak coklat?dimana lokasi anda? sekiranya saya menempah kotak dari anda, adakah saya perlu ke kilang untuk mengambil tempahan?

    Comment by yanie | March 16, 2010 | Reply

  6. Saya ingin menjalankan perniagaan menjual gift hamper. Saya ingin mencari kotak yang boleh digunakan untuk tujuan menbuat hamper. Boleh saya dapatkan gambar2 kotak untuk tujan ini.

    Terima kasih.

    Comment by norehan kamarudin | June 16, 2010 | Reply

  7. Saya memerlukan kotak kasut bersaiz 280mm(W) X 150mm(L)X 110mm(H)dalam kuantiti yang banyak.
    Harap pihak tuan dapat memberikan sebut harga bagi kuantiti 500pcs dan 1000pcs.
    Semoga mendapat maklumbalas yang baik dari anda.
    Terima kasih.

    Comment by has | March 31, 2011 | Reply


Leave a Reply

