MyOneBox Solution

Apa yang anda perlukan berkenaan kotak,kami menyediakan

SYARIKAT PEMBEKALAN KOTAK KERTAS BUMIPUTRA DI MELAKA.

KAMI SANGAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG PERTANYAAN BERKENAAN KOTAK,

PERKHIDMATAN YANG KAMI TAWARKAN

Packaging Boxes/ Paper Boxes/ Shipping Boxes/ Storage Boxes/ Electronics Packaging/ Packaging Machinery/ All Confectioneries/ Pizza Boxes/ Corrugated Board

HUBUNGI = 019-3157054 / 010-3147054 ENCIK HAMDAN  UNTUK PERTANYAAN LANJUT ATAU EMAIL my1box@hotmail.my

March 11, 2008 - Posted by | indonesia, malaysia, PEMBUNGKUSAN KERTAS | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

49 Comments »

  1. askum,
    i want to know if your company accept any research about your product or company??can you reply this email with your company address and the name of the manager or the liable officer???

    Comment by ila | January 13, 2009 | Reply

  2. salam saye nak tanyer..mcm mane saye nak hubungi..sebab saya nak keluarkan produk perfume..saye perlukan supplier untuk buat kotak perfume..

    Comment by Nurul afzan | May 11, 2009 | Reply

  3. perlukan kotak 100 unit…blh bg sy no.cantac yg perlu saya hubung

    Comment by zam | June 5, 2009 | Reply

  4. nak mintak alamat pembekal yang berdekatan ngan n.sembilan.

    Comment by coleh | November 3, 2009 | Reply

  5. nak tanya pasal harga kotak yang bagus punya, tak rosak jika diisi dengan barang2 berat. ukuran
    55x55x55
    54x54x50
    54x27x50 berapa harga ukuran2 di atas?
    tanks

    Comment by mustahal | November 29, 2009 | Reply

  6. Kami menjalankan perniagaan membuat kek, roti & donut di rumah. Roti kami packing dalam plastik. kek banyak terdapat jenis bungkusan di pasaran. Tapi masalahnya untuk donut. kami sedang mencari pembekal kotak yang boleh supply kotak untuk donut kami. kalau boleh emailkan pada saya saiz kotak yg ada & sesuai untuk kami. harganya sekali & minimum order berapa. Mcm mane kalau dtg design sekali. berapa harga.

    Comment by Tarmizi | December 13, 2009 | Reply

  7. Hi nk tnye, harga kotak kire mcm mane ye? Melaka kat mane?

    Comment by Yus | December 15, 2009 | Reply

  8. nak tahu harga kotak.
    saiz 19″x 15×15

    segera. call 012-2240663

    Comment by RAM | December 25, 2009 | Reply

  9. box

    Comment by azhari | January 15, 2010 | Reply

  10. TUAN,

    Pihak kami ingin menempah kotak sabun berat 1 kg. Design dah siap. Kami ingin mengetahui harga/kos pembuatan kotak sabun. JUGA INGIN MENGETAHUI JANGKAMASA PROSES TEMPAHAN DARI TARIKH TEMPAHAN.

    Comment by monir | January 26, 2010 | Reply

  11. Boleh saya dapatkan quotation paper box seperti kotak donut big apple atau pizza sebab saya nak buka bisnes donut jadi perlukan kotak-kotak seperti tu…Tq

    Comment by juhaini haki | March 12, 2010 | Reply

  12. sy memerlukan kotak untuk pembungkusan pisang berangan.jika tuan boleh buat.hubungi saya 012-2437246.

    Comment by izham | March 15, 2010 | Reply

  13. sy mencari kotak bersaiz 4×4 utk botol minyak wangi yg blh muat utk 4 btl..

    Comment by MOHAMAD ZAAINI | March 22, 2010 | Reply

  14. boleh designkan saya kotak untuk kerepok ikan
    yang beratnya 500gm dan 1kg.

    Comment by zamri | May 6, 2010 | Reply

  15. Syarikat kami di dalam proses untuk menjalankan aktiviti pembungkusan semula barangan runcit yang dibeli secara pukal. Anggaran ukuran kotak 8 inchi x 4 inchi x 1 inchi. Dicadangkan di dalam kotak tersebut diperlengkapkan dengan petak-petak yang sama besar (6 petak) bagi mengisi barangan runcit tersebut.

    Comment by Izudin Ab Ghani | May 23, 2010 | Reply

  16. Hello….
    Saya berada di danau kota, setapak, kuala lumpur.

    Saya nak tempah kotak ; as describe :
    saiz: tinggi: 34.0 cm
    lebar : 35.0 cm
    panjang : 40.0 cm
    cetakan : 2 warna : hitam dan biru.
    jenis buatan : kotak kertas
    Quantiti : a: 1200 pcs
    b: 12,500 pcs
    c: 13,700 pcs

    sila qoute kepada saya secepat mungkin dan sertakan tempoh masa untuk siap daripada tarikh diorder.

    sekian terima kasih…

    Comment by mohammad Nixon Makmor | June 7, 2010 | Reply

  17. saya nak oder kotak, Bolih beri saya no telefon

    Comment by Zainal Abidin | July 5, 2010 | Reply

  18. saiz kotak, tinggi 8 inci lebar 17′ x 25′, berat produk 3kg
    (produk sejuk beku) -printkn hanya ‘chicken satay’ – 50 unit
    ‘beef satay’- 50 unit

    Comment by norfasliza | July 8, 2010 | Reply

  19. tolong berikan harga kotak-kotak kertas dan size sekali

    Comment by FARAH ABDULLAH | July 17, 2010 | Reply

  20. size kotak yang diperlukan adalah Tinggi 12 in. x panjang 20 in. x lebar 12 in.

    Comment by FARAH ABDULLAH | July 17, 2010 | Reply

  21. saya ingin membuat tempahan kotak bersaiz kotak rokok dunhill..design kosong.kuantiti 500..brapa harga?

    Comment by yaseer | August 11, 2010 | Reply

  22. salam sejahtera.
    saya dari Syarikat Mal Trading and Services ingin bertanya kepada pihak tuan mengenai kotak.Untuk maklumat tuan saya membuat eksport nenas sudah hampir 5 tahun berat produk 10kg. ukuran/design/logo akan saya email setelah mendapat maklumbalas dari pihak tuan.terima kasih

    Comment by marzuki | August 30, 2010 | Reply

  23. saya nk pindah rumah. Perlu kotak. Dgn segera. Tlg kol saya 019 7551718.

    Comment by azlina aman | September 17, 2010 | Reply

  24. Saya perlukan kotak untuk pembungkusan coklat. Boleh beri saya idea untuk kotak coklat sbg hadiah perkahwinan dan hadiah korporat?

    Comment by Liza | October 3, 2010 | Reply

  25. Saya memerlukan kotak bersaiz kecil bagi barangan kesihatan seperti dalam website http://www.hijrah2u.com.

    Berapa harga kotak kertas kecil seunit?

    Comment by MUSTAFA MANAP | October 17, 2010 | Reply

  26. kotakkertas..
    saya maz dari k.trg. sye nk tau,,kotakertas ada buat kotak utk mug tak? klu ada..berapa hrga utk 500 kotak?

    Comment by maz | November 20, 2010 | Reply

  27. saya nak tempah kotak untuk produk kismis saya seperti yang ada di pasaran2 skg, tlg buat beberapa contoh kpd saya, warna kuning.

    nama produk : KISMIS MASJID

    atau

    nama produk : KISMIS IMAM

    Comment by AMIRUL FARHAN BIN WAHI | January 29, 2011 | Reply

  28. En/Pn, Sy Hafiz di Limbang Sarawak. Sy ingin tau, kalau sy nk order kotak untuk bungkus pizza bersaiz:
    1) 10 x 10 x 1.5 inch = 500pcs
    2) 9 x 9 x 1.5 inch = 500pcs
    3) 7 x z x 1.5 inch = 500pcs
    berapa harga campur shipping?
    dan harga dgn printing @ tanpa printing.

    Comment by Hafizatull Ackmam Bin Zainal Abidin | February 19, 2011 | Reply

  29. ada buat kotak chocolate untuk 4 biji..
    please reply me ASAP

    Comment by ieta | March 7, 2011 | Reply

  30. Saya ingin bertanya, bolehkan sya dapatkan kotak yang comel2 untuk buat give, cenderahati perkahwinan, vip dan sebagainya. sya nak beli secara borong.

    Comment by sha | April 7, 2011 | Reply

  31. boleh bg quotation harga dan gambar2 kotak untuk sya.. saya suplier barang kawin. nak cari kotak yang cantik-cantik untuk buat give kahwin.

    Comment by sha | April 7, 2011 | Reply

  32. salam..saya berminat untuk menempah kotak…untuk letak bunga pahar..email saya balik dan saya akan bagi detail saiz.
    TQ

    Comment by ciktpah | April 18, 2011 | Reply

  33. Saya nak buat kotak kismis saiz kecil boleh bagi qoatation?

    hubungi
    0198933319

    Comment by Sahrol | May 13, 2011 | Reply

  34. kotak untuk nenas antara 6-8 biji 1 kotak dalam 15 kg……sekali print@kosong berapa harga?…….untuk 2 kontena nenas

    Comment by abbas | May 17, 2011 | Reply

    • Dear Sir,
      Please contact our sales 010-8404555 Mr Hamdan for futher info.

      Comment by WILLhelpYOU | May 19, 2011 | Reply

  35. kami adalah sebuah kilang memproses makanan dan memerlukan kotak kertas plane white bersaiz 12x12x6inc(H) dan 6x12x6inc(H)..kami
    memerlukan dlm kuantiti y byk dan supplier y berterusan…boleh email Quotation dan sample katalog setiap unit ke chemat_z@yahoo.com.my

    Comment by SF Niaga | May 22, 2011 | Reply

    • HUBUNGI = 010-3147054 ENCIK HAMDAN UNTUK PERTANYAAN

      Comment by WILLhelpYOU | May 23, 2011 | Reply

  36. Salam.. saya menjual brooch.. so leh emailkan saya contoh kotak2 kecil yang sesuai utk dimasukkan brooch yg sesuai dijadikan cenderahati berserta harga, tq

    intan_collection91@yahoo.com
    intan6464@yahoo.com.my

    Comment by intan | July 22, 2011 | Reply

    • saya dah email

      Comment by aiyim | July 25, 2011 | Reply

  37. salam,

    sy perlukan kotak utk biz bunga2 plastik sya… Sy menjalankan Online biz…jadi kotak2 tu perlu utk buat phantaran melalui pos laju…. Boleh bg suggestion and quotation?

    Tq

    Comment by normah derus | August 12, 2011 | Reply

  38. salam….boleh x saya dapatkan information untuk harga kotak saiz 20cm x 12cm x 10cm.kotak dalam bentuk plain saja dan tebal.saya nak buat pembungkusan bagi penghantaran tudung secara online.kalau ader size tu atau yg seakan size tu saya nak buat tempahan dalam 100u.

    Comment by mohd shah | November 1, 2011 | Reply

  39. salam.saya nk tau adakah syarikal anda membuat plastik untuk makanan sekali..?
    untuk membungkus frozen food.tq..
    fikrihakimi@yahoo.com

    Comment by fikrihakimi | February 13, 2012 | Reply

    • Salam,kami hanya membekal produk dari kertas sahaja.

      Comment by MyOneBox | February 16, 2012 | Reply

    • Salam,kami hanya membekal produk dari kertas sahaja

      Comment by MyOneBox | February 16, 2012 | Reply

  40. salam, nak tempah kotakmuntu kasut

    Comment by Nazree Ramli | May 8, 2012 | Reply

    • hubungi saya di 0193157054

      Comment by MyOneBox | May 9, 2012 | Reply

  41. assalam..sy nk tanya kotak kertas ade buat x untuk kotak mug..kalo ade blh x bg quotation..lagi 1, sy nk tau kalo paper bag 100 pcs A3 size harga brp ye? tq..

    Comment by zuriana binti md hassan | May 10, 2012 | Reply

    • HARAP DAPAT CALL 0193157054 UNTUK SEBRANG PERTANYAAN

      Comment by MyOneBox | May 16, 2012 | Reply


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 44 other followers

